Jak zaprojektować wizytówkę?

Trudno wyimaginować sobie bez nich prowadzony z powodzeniem biznes, a jeszcze trudniej zrozumieć fakt, że wielu przedsiębiorców rezygnuje z posiadania osobistych bilecików reklamowych.




Co ich odstrasza?


Przede wszystkim wygórowana cena, jaką należy zapłacić za projekt graficzny jak też czas, jaki należy przeznaczyć na ustalenia dotyczące formy wizytówek i wdrożenie późniejszych korekt graficznych. Jest jednak metoda na to, żeby zamienić długi, męczący i kosztowny proces projektowania biletów reklamowych w przyjemność. Tworzenie wizytówek można podzielić na poniższe fazy: Wyznaczenie funkcjonalności. Wizytówki to narzędzie wszechstronne, sprawdzające się w roli prywatnego biletu biznesowego, materiału promocyjnego stosowanego w sprzedaży bezpośredniej bądź nośnika informacji handlowych, które docierają do szerokiej grupy adresatów. Mając owo na względzie dobrze jest – przed zaczęciem projektu – określić, do kogo szkicowana wizytówka ma trafić. Warto albowiem zróżnicować formę i zaprojektować on-line wizytówki w kilku typach, przykładowo osobistych (na spotkania z Kontrahentami) jak też ogólnych (dla PRacowników, kontrahentów, typowo ofertowych). Kolejny etap po określeniu grupy docelowej jest to dobór wzornika – marketingowego podkładu na który naniesione zostaną detale wizytówki. Mogą to być np. wizytówki klasyczne - http://www.netprint.pl/wizytowki/motywy/klasyczne.


wizytówki klasyczne
Author: Dennis Yang
Source: http://www.flickr.com


Szablon wizytówki jest to tło, które możemy w dowolny sposób zorganizować, dostosować oraz spersonalizować - te wizytówki tłumacza.




Gdy tło wizytówki będzie gotowe, powinno się wypełnić je celnym, wyraźnym, bardzo tematycznym przekazem, przykładowo wizytówka tłumacz bądź bilet wizytowy salonu kosmetycznego.